Jeśli masz ochotę pogadać...



Jeśli masz ochotę pogadać... to śmiało pisz na gg 6821926. Może być o pogodzie, może być o kotach, a nawet o polityce. I tylko z pozoru jestem niedostępna ;)

piątek, 23 sierpnia 2013

Pięćdziesiąt trzy miesiące

Miłości, szczęścia, tolerancji i akceptacji. Cieszę się, że po ponad czterech latach wciąż pamiętamy o 23. I celebrujemy to święto po swojemu :) Ja mam swojego słonecznika, a on misia Jasia Fasoli - nasze wewnętrzne dzieci są szczęśliwe :D




A teraz się muszę pochwalić! Drugi raz zostałam ciocią - Julek postanowił w końcu pokazać się światu. Od jutra biorę urlop w kuchni i jadę zobaczyć jaki z niego przystojniak ;) 

6 komentarzy:

  1. Gratulację Ciociu :)
    a słoneczniki uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja też uwielbiam, a co najważniejsze: dostaję:D

      Usuń
  2. Emilko!
    Nie pozostaje mi nic innego jak Wam pogratulować.
    Fajnie jest widzieć dookoła zakochane pary:).
    Cukierki wywołały moją zazdrość:P, kawka wywołała zazdrość Lubego:P.
    Słonecznik śliczny-sama dostałam takiego kwiata na 18stkę od Eksia.
    A misiu, jak to misiu-słooodki:).

    Pozdrowienia dla Was i gratulacje dla siostry:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy! Cukierków już nie ma, ale na kawę możecie wpaść:D Niestety nasza młoda kotka ma problem z zaakceptowaniem misia - nie wróżę mu łatwego życia:D

      Usuń
  3. Miś mnie urzekł, piękny jest! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety w tym misiu widzę tylko Jasia Fasolę ;)

      Usuń