Jeśli masz ochotę pogadać...



Jeśli masz ochotę pogadać... to śmiało pisz na gg 6821926. Może być o pogodzie, może być o kotach, a nawet o polityce. I tylko z pozoru jestem niedostępna ;)

niedziela, 25 sierpnia 2013

Ma mój nos! :)

I chyba nie będzie z tego powodu zadowolony. Kolejny reprezentant naszej genialnej rodziny jest już z nami! Wczoraj w szpitalu nie przypadł mi do gustu, takie różowe pomarszczone zawiniątko, no ale dzisiaj ciocia się zakochała <3 


Ciocia dwa razy przewinęła, to mógł sobie spokojnie zasnąć, bo... więcej to już chyba nie będzie!
Sześć lat temu uczyłam się obsługi na siostrzenicy, teraz krótkie przypomnienie, a potem to już można szaleć ze swoim ;)

Ale żeby nie było zbyt różowo, to prawdopodobnie jutro odwiedzę po raz ostatni dom, w którym się wychowałam. W nowym domu rodziców też jest jeszcze mnóstwo roboty, więc raczej sobie nie odpocznę, ale... kiedyś się remont skończy. A potem będzie już uroczo:D

2 komentarze: