Jeśli masz ochotę pogadać...



Jeśli masz ochotę pogadać... to śmiało pisz na gg 6821926. Może być o pogodzie, może być o kotach, a nawet o polityce. I tylko z pozoru jestem niedostępna ;)

wtorek, 20 sierpnia 2013

Na zwolnionych obrotach

Cisza, spokój... czego chcieć więcej? Po dwóch miesiącach od obrony w końcu poczułam, jak to być tą kurą domową. To dopiero trzeci dzień, a ja już się nakombinowałam ;)

Po pierwsze to przemeblowałam sypialnię, no dobra, tylko odwróciłam łóżko. Nagle zrobiło się więcej miejsca i tak jakoś bardziej przestrzennie. Muszę coś jeszcze na oknach wykombinować, bo jak patrzę na te rolety to... aaa nie będę się denerwować:D

Po drugie to założyłam kolejnego bloga, powiedzmy że zawodowego. Biotechnologia cholernie mnie kręci, wierzę w jej przyszłość, a blog jest po to, żeby nie wypaść z informacyjnego obiegu. Żeby nie zapomnieć. Żeby poczuć to floł, które mi towarzyszyło podczas studiowania. Jeśli kogoś to interesuje, to zapraszam: BIO-TECHNOLOG

Po trzecie to chcę schudnąć. Naprawdę czuję taką potrzebę, bo przestałam się czuć komfortowo w moim 60+. Wymarzona waga to 58. Damy radę? Damy! 

Po czwarte, to dostałam moje pierwsze kartki z postcrossing - Francja i Ukraina :)  Ja wysłałam już dwie, a kolejny adres wylosowany :)


4 komentarze:

  1. I jak to jest być kurą domową? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednym słowem: genialnie! Nigdy nie miałam tyle czasu dla siebie co teraz, a i P. zadowolony:D

      Usuń
  2. Hej!
    Będę promować Twojego bloga dotyczącego biotechnologii gdzie się da. Mam mało znajomych po biotechnologii, ale może kogoś innego również to zainteresuje:).
    Chciałam jeszcze podziękować Ci za maile. Fiszki jednak do mnie nie przemawiają. Co do elektroniki, to Luby polecił czasopismo ''Elektronika praktyczna''. Na chomiku jest full numerów, ''świeży'' numer kosztuje 16 złotych. Luby też poprosił, abyś zapytała się czy Twojego mężczyznę interesuje konkretna dziedzina z elektroniki-wtedy będzie w stanie bardziej pomóc.

    Pozdrawiam!
    Lasubmersion

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Elektronikę praktyczną ostatnio kupuje regularnie, ale nie pomyśleliśmy, żeby na chomiku sprawdzić :) Poszperam zaraz.

      Usuń