Jeśli masz ochotę pogadać...



Jeśli masz ochotę pogadać... to śmiało pisz na gg 6821926. Może być o pogodzie, może być o kotach, a nawet o polityce. I tylko z pozoru jestem niedostępna ;)

środa, 7 sierpnia 2013

Jednak się załapałam TTSR 2013

Uwielbiam Szczecin i naprawdę bardzo optymistycznie podchodzę do wszystkiego, co się w tym mieście dzieje. Mam tylko ten problem, że nie lubię dużych skupisk ludzi i wszystkiego, co jest mega trendy. Takie tam moje uprzedzenia, z którymi nawet nie chcę walczyć.

Finały regat to międzynarodowa impreza, Szczecin tak jak poprzednio spisał się na 5! Próbując uniknąć tłumów i korzystając z tego, że wczoraj był ostatni dzień wybrałam się pooglądać żaglówki. Pierwsza myśl: "to naprawdę Szczecin?", druga: "zayebiście, jakby zawsze było tutaj tak ładnie". Kurczę, te stateczki po prostu pasują do tych nowych bulwarów ;)




Piękny, prawda? Moje zainteresowanie motoryzacja sprowadza się do pojazdów wojskowych (hammer <3), harley'ów i matowego wykończenia. Tutaj mamy połączenie dwóch ostatnich... Cudo!

Wieczorem obejrzeliśmy Django, jak ja uwielbiam słodkich i kulturalnych łotrów. Momentami musiałam zamykać oczy, ale warto było ;) Tak genialny, że żałuję, że nie poszliśmy do kina jak mieliśmy okazję.

Dzisiaj jadę do rodziców, potem zabieram Zuz do Szczecina... i spróbuję to wszystko przeżyć :)

1 komentarz:

  1. Też byłam! Żaglowce były zachwycające, robiły wrażenie! Zaś tłumy i mnie skutecznie odstraszały...

    OdpowiedzUsuń