Jeśli masz ochotę pogadać...



Jeśli masz ochotę pogadać... to śmiało pisz na gg 6821926. Może być o pogodzie, może być o kotach, a nawet o polityce. I tylko z pozoru jestem niedostępna ;)

sobota, 3 sierpnia 2013

Bulwers

Wróciłam z Woodstocku i celebruję ciszę. Notka oczywiście będzie, troszkę zdjęć, ale teraz muszę znaleźć ujście mojego zdenerwowania. 

Oglądam Bablion na TVN24 i po raz pierwszy w życiu mialam ochotę rzucić pilotem w telewizor. Na początku była krótka relacja z zabaw w błocie, a następnie wspomniano o incedencie z Miecugowem. I nagle taka Małgorzata Sadurska trzaska tekstem "że to właśnie wynik owsiakowego róbta co chceta". Hello, debil był jeden, a ludzi potępiających takie zachowanie co najmniej kilka tysięcy. Potrafili głośno powiedzieć przepraszam. I tego wcale nie nauczyła nas jedyna słuszna partia, a właśnie Owsiak. Koleś był z Białegostoku, nie wiem czy to zbieg okoliczności, ale dzień wcześniej obywatel tego miasta zadał Wojewódzkiemu pytanie o fladze polskiej w psiej kupie. Zamiast wysłuchać odpowiedzi walił narodowościowymi tekstami. 

Nie mówię, że Owsiak jest święty. Czasem emocje biorą górę. Ale do jasnej cholery, to dzięki niemu moja siostrzenica została gruntownie przebadana zaraz po urodzeniu. To dzięki niemu co roku mam okazję do wspaniałego festiwalu. Pokażcie mi drugą taką osobę w naszej Polsce, która tyle zrobiła dla innych. I pokażcie mi rodzinę, w której nikt nie korzystał ze sprzętu kupionego przez WOŚP. 

Dziękuję, do widzenia. 

4 komentarze:

  1. Co do zbiorki pieniędzy na sprzęt jestem za. co do woodstocku to nie byłam nigdy, nie wybieram się, nie mój klimat stwierdzam już po migawkach jakie widzę w tv ;) nie pasowałabym do tego miejsca, preferuję inne rozrywki a co do zabawy w błocie... no cóż... czasem ludzie muszą się wyszaleć ;) a czy to na woodstocku czy gdzie indziej są ludzie i ludziska. Trudno winić wszystkich za jednostki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi, migawki w TV to jest jakaś paranoja ;) Jeśli komuś woodstock nie pasuje, to ok, każdy ma prawo do własnego zdania. Ale jak ktoś wyjeżdża mi z bezpodstawną krytyką, to niestety nie potrafię trzymać języka za zębami:D

      Usuń
  2. Hej Emilko!
    Mam nadzieję, że się dobrze bawiłaś na Woodstocku:).
    Co do Owsiaka to ja całym sercem popieram jego działalność, chociaż niejednokrotnie jest mi wstyd, że żyję w kraju w którym sprzęt PODSTAWOWY musi być kupowany ze zbiórek publicznych...
    To, co robi Owsiak jest niesamowite i pomimo morza plującego z prawicowych środowisk, to uważam, że robi kawał świetnej roboty.

    Pozdrawiam!
    J.,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, oj wybawiłam się:D
      Dla mnie Owsiak to jest po prostu człowiek czynu, mam do niego ogromny szacunek :)
      Buźka :)

      Usuń