Jeśli masz ochotę pogadać...



Jeśli masz ochotę pogadać... to śmiało pisz na gg 6821926. Może być o pogodzie, może być o kotach, a nawet o polityce. I tylko z pozoru jestem niedostępna ;)

czwartek, 28 lutego 2013

Koniec Lutego

Ujrzałam dzisiaj słońce na niebie - świecie! niedługo Cię zdobędę! Kocham wiosnę, chętnie oddałabym lato, żeby była trochę dłuższa. Uwielbiam patrzeć na rozwijające się pączki, dla mnie to najlepsza na świecie motywacja do działania. A od jutra jest MARZEC - najlepszy miesiąc w roku: jest Dzień Kobiet, moje urodziny, Nasza rocznica i P. urodziny. Generalnie, w marcu żyjemy od święta do święta.

Plan w tym semestrze zaczyna się klarować i wcale tak źle już nie wygląda. Większość ludzi oczywiście narzeka, że zawalili nam ostatni semestr, ale ja, szczerze mówiąc mogłabym siedzieć na uczelni od rana do wieczora. Lubię się uczyć, ale boję się też cholernie tego całego "po studiach". Muszę się jeszcze pochwalić, dostałam dzisiaj indeks i się przeraziłam: jedna 4, jedna 4+, reszta 5. To dla mnie ogromny sukces, na pierwszym roku moja średnia oscylowała wokół 3,5. Wizyta u promotorki też przebiegła pomyślnie, wszystko jest na dobrej drodze, żeby Emilka została magistrem biotechnologii.

Przed chwilą zepsułam światło w przedpokoju, pal licho jakby się żarówka przepaliła, ale ona się po prostu nie chciała zgasić. Majstrowanie przy korkach skończyło się źle dla telewizora i internetu. Zostawiam tą sprawę P., a Wy możecie sobie popatrzeć na jego zdolności:


Słodkie, prawda?


6 komentarzy:

  1. Oooo...mój Luby też takimi rzeczami się zajmuje:).
    Aż mnie skręciło z zazdrości i powiem mu zaraz, że albo mi coś takiego zrobi, albo będzie foch;-)

    Pozdrawiam ciepło,
    Lasub

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście nie miałam na celu wzbudzanie zazdrości:D Nie sądziłam, że kogoś, oprócz mnie interesują takie wyznania;D

      Usuń
  2. Slodkie ! Ja dostalam kiedys butelke, na ktorej zostalo specjalnie dla mnie wygrawerowane na szkle podobne wyznanie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo najlepsze są prezenty, których nie da się kupić:)

      Usuń
  3. ciekawe czy jestes wierząca...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy w coś wierzy, nie jestem w stanie wypowiedzieć się na ten temat w komentarzu, ale szczerze zdziwiło mnie to pytanie TU :)

      Usuń