Jeśli masz ochotę pogadać...



Jeśli masz ochotę pogadać... to śmiało pisz na gg 6821926. Może być o pogodzie, może być o kotach, a nawet o polityce. I tylko z pozoru jestem niedostępna ;)

niedziela, 24 lutego 2013

Sześć kobiet w domu

Jak wyjąć sobie z życiorysu dwa dni? Zaprosić rodzinę na weekend i mieć kotkę z pierwszą cieczką. Zaczęło się już w piątek, rodzice przyjechali do opery (sic! jako "emeryci i renciści" są w teatrach, kinach i innych odchamiaczach częściej niż ja, a 100 km do tych miejsc, to dla nich żaden problem), ale na weekend została tylko mama. Ojciec jest z tych, co to w obcym domu godziny spokojnie nie usiedzi, więc stwierdził, że "zimą nie ma po co do mnie przyjeżdżać". Słodko, prawda?

W międzyczasie P. siostra też zapowiedziała się z wizytą. Ok, żaden problem, raz dwa wyczarowałam dwie dodatkowe kołdry z koców. Wpadła wieczorem, teoretycznie tylko się przespać, ale... do trzeciej w nocy razem z moją mamą układałyśmy puzzle. Takie tam skromne, na dwa tysiące. Ooo, na tą chwilę prezentują się tak:


Odwykłam od zarywania nocek, więc jak tylko przyłożyłam głowę do poduszki to... o ósmej rano ze snu wyrwał mnie budzik. I taka tam wiadomość, że za 15 minut będzie u nas P. mama. I naprawdę, nie byłoby w tym nic dziwnego i nic stresującego, ale... nasze mamy się nie znały! Jesteśmy ze sobą prawie cztery lata, a jakoś okazji nigdy nie było, albo podświadomie ich unikaliśmy. W tej sytuacji nie miałam nawet czasu się zestresować, wyszło wszystko naturalnie, znalazło się mamine ciacho, kawa i było bardzo miło. P. miał w domu cztery kobiety + dwie kocice i wytrzymał. Chyba jakiś medal mu się należy. 

P.S. Zostałam teraz z tymi puzzlami sama... wrobiły mnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz