Jeśli masz ochotę pogadać...



Jeśli masz ochotę pogadać... to śmiało pisz na gg 6821926. Może być o pogodzie, może być o kotach, a nawet o polityce. I tylko z pozoru jestem niedostępna ;)

czwartek, 7 lutego 2013

Toaletka D.I.Y. (by P.)

Walentynek nie obchodzimy, ale co miesiąc robimy sobie nawzajem prezenty, a 23 każdego miesiąca staramy się świętować kolejny miesiąc razem (46 już za nami). Pojechałam na tydzień do rodziców, a P. przygotował mi wspaniałą niespodziankę. No dobra, przyznam się, że domyśliłam się trochę wcześniej i byłam trochę zła, bo akurat TO chciałabym wybrać sobie sama. Ale jak już ją zobaczyłam, to byłam w siódmym niebie bo jest IDEALNA :) O lepszej nie mogłam sobie zamarzyć, a jak coś jeszcze wymyślę to P. obiecał mi dorobić:)

Taaaa daaaam!

Aż mi się oczy zaszkliły, jak uświadomiłam sobie, że po prawie czterech latach potrafimy jeszcze siebie aż tak zaskakiwać. Że jest ktoś, kto robi coś TYLKO dla mnie. I nie poszedł po prostu do sklepu, tylko myślał nad projektem, przywlekł te deski do domu, kombinował, aż w końcu powstało to cudo. 

4 komentarze:

  1. Zdolny P :))

    i Ty masz pomysły na prezent co miesiac?? gratuluje pomysłowości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysły to ja mam, z funduszami niestety gorzej:(

      Usuń
    2. o widzisz...w sumie to mnie też bardziej finanse ograniczają niż wyobraźnia

      Usuń
  2. wow, naprawdę prezent od serca :)

    OdpowiedzUsuń