Jeśli masz ochotę pogadać...



Jeśli masz ochotę pogadać... to śmiało pisz na gg 6821926. Może być o pogodzie, może być o kotach, a nawet o polityce. I tylko z pozoru jestem niedostępna ;)

sobota, 6 kwietnia 2013

Weekend u rodziców

Każdy student wie, że jak się wybierze na weekend do rodziców to nie ma mowy o tym, żeby usiąść do książek. A ja naiwna myślałam, że to magisterka, że MUSZĘ i nie ma innej opcji. Oj tam, oj. Wyszło na to, że sprytnie sobie obliczyłam, że z promotorką na zajęciach spotkam się dopiero we wtorek, więc mam dodatkowy dzień (co z tego, że to poniedziałek i siedzę na uczelni do wieczora) i dzisiaj nie muszę się tym martwić.

Skoro problem magisterki uległ przedawnieniu, to mogę spokojnie zajadać się świeżo upieczonym przez mamusie chlebkiem. Mogę bawić się z wiecznie mruczącą Kicią i nie czuć wyrzutów sumienia. Haha, brzmi jak bajka, tylko jakoś tak nierealna.

Wzrok Kici mówi "magisterka nie zając, a ty mnie podrap"



Ok, zmykam dalej ściemniać, że coś konstruktywnego robię ;)

PS Jestem w szoku, ile moja mama zrobiła dekoracji na święta. Jak nie macie jeszcze dosyć świąt to możecie sobie TUTAJ pooglądać:)

3 komentarze:

  1. Mina Kici mówi "zostaw babo ten aparat i drap mnie za uszkiem!" :)
    Piękne te ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, chyba lepiej tą minę odczytałaś, bo mi pogryzła aparat:D

      Usuń
    2. Patrzcie ją jaka agresywna :P

      Usuń