Jeśli masz ochotę pogadać...



Jeśli masz ochotę pogadać... to śmiało pisz na gg 6821926. Może być o pogodzie, może być o kotach, a nawet o polityce. I tylko z pozoru jestem niedostępna ;)

wtorek, 2 kwietnia 2013

TAG Liebster Award part 2

Czy ja zaczynam istnieć w internecie skoro po dwóch miesiącach pisania bzdetów już drugi raz zostałam otagowana? Oczywiście nie narzekam, bardzo mi miło z tej okazji i chętnie odpowiem na kolejnych tysiąc tagów.  Pytania tym razem sponsorowane przez Nadine :)


1. Co zrobiłaś w zeszłym tygodniu?
Obroniłam WSZYSTKIE dane do magisterki, przeczytałam książkę, przerobiłam dwa działy z angielskiego, przystroiłam dom na święta + porządki, byłam na imprezie, ogarnęłam toaletkę, spędziłam pierwsze święta z P. + codzienne obowiązki typu uczelnia i zakupy ;)

2. Na co słodkiego masz ochotę?
Takie pytanie po świętach? ;) Oczywiście, że mam ochotę na sernik!

3. Trzy słowa, którymi określiłabyś dzisiejszy nastrój.
Spokój, euforia, poczucie bezpieczeństwa

4. Gdybyś wygrała grubą kasę - na co byś ją przeznaczyła?
Willa na Pogodnie! (tak, ciągle myślę skąd wytrzasnąć na nią kasę) i garaż dla P. i jeszcze drukarka 3D dla niego. Milion na lokatę oszczędnościową, żeby żyć z odsetek. Wycieczka do Prypeci, mnóstwo sprzętu turystycznego i kilogram michałków kokosowych.

5. Jakie masz dziś skarpetki?
Żółte, cieplutkie w góralskie wzorki.

6. Co ci się ostatnio śniło?
Nie pamiętam, ale przedostatnio śniły mi się moje pędzelki EcoTools :D 

7. Film który polecasz.
Tak życiowo to  Into the wild, a tak zupełnie nie wiem z jakiej okazji to "To nie jest tak jak myślisz, kotku" - nie jestem w stanie wytłumaczyć mojej fascynacji tą komedią, ale to jedyny film, który oglądałam kilkanaście razy, a ciągle chichram się na nim jak nienormalna. 

8. Bez czego nie ruszasz się z domu?
Teoretycznie bez telefonu, kluczy i portfela. Praktycznie przeważnie zapominam przynajmniej jednej z tych rzeczy. 

9. Co ostatnio sobie kupiłaś?
Zapiekankę, taką, co mi przypomina czasy liceum. A z namacalnych przedmiotów, to chyba pędzel do podkładu. 

10. Wierzysz w przeznaczenie?
Oczywiście! Siedziałam w wieży zamku, a książę sam przyjechał na białym koniu i porwał mnie do swojego królestwa. 

11. Podaj słowo, którego nadużywasz.
Generalnie to generalnie ;)

To teraz moje pytania:
1. Czym dla Ciebie jest szczęście?
2. Czy wg Ciebie istnieje miłość do grobowej deski?
3. Prezent, który sprawił Ci największą radość.
4. Coś mega pozytywnego!
5. Za co lubisz Polaków?
6. Kto jest dla Ciebie autorytetem?
7. Samochód, komunikacja publiczna czy własne nogi?

Nikogo nie taguję, ale liczę, że ktoś odpowie ;) 

1 komentarz: