Jeśli masz ochotę pogadać...



Jeśli masz ochotę pogadać... to śmiało pisz na gg 6821926. Może być o pogodzie, może być o kotach, a nawet o polityce. I tylko z pozoru jestem niedostępna ;)

wtorek, 16 kwietnia 2013

Po studencku ;)

Łoł! Jestem na studiach biologicznych, na piątym roku i PO RAZ PIERWSZY mieliśmy zajęcia w terenie ;) Dowiedziałam się, że Jezioro Głębokie jest płytkie, a zanieczyszczenia są po to, żeby je oczyścić. A i jeszcze coś ważnego: boję się wody! Jest tu może ktoś, kto nie potrafi pływać? Czuję się strasznie samotna z moją ułomnością:D

Jutro mam chyba kolokwium. Chyba - nikt nie zna jutrzejszego humoru prowadzącego:D Na zajęciach z inżynierii enzymowej siedzę i zastanawiam się w jakim języku są prowadzone. Chiński czy suahili? Robię to, co mi każą, nawet mi to wychodzi, teoretycznie wiem o co chodzi, ale... co to w ogóle jest? Dobrze, że chociaż PCR już rozumiem ;) Możecie sobie podziwiać mój projekt białka:


Śliczne, prawda?

A teraz bardziej studencka część, bo przecież nauka niesie ze sobą jakieś zagrożenia:D


3 komentarze:

  1. Też nie umiem pływać i jakoś mi to nie przeszkadza :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi w sumie też nie, ale nie znam osobiście nikogo, kto nie potrafi pływać:D Ja w sumie kiedyś potrafiłam (w podstawówce), ale jak weszłam do wody po dłuuuuuuugiej przerwie (na studiach) to paraliż wszystkich kończyn :D

      Usuń
    2. W moim otoczeniu jest kilka osób może dlatego nie czuję się taka samotna.

      Usuń