Jeśli masz ochotę pogadać...



Jeśli masz ochotę pogadać... to śmiało pisz na gg 6821926. Może być o pogodzie, może być o kotach, a nawet o polityce. I tylko z pozoru jestem niedostępna ;)

wtorek, 9 kwietnia 2013

Skończyłam pisać magisterkę!

Tak, jest druga w nocy, ja jestem po kawie, dwóch energetykach i piwie, ale mam ją obok. Mam, taką świeżo wydrukowaną i pachnącą, drugą połowę mojej magisterki. Obiecałam sobie, że skończę ją do jutra i słowa dotrzymałam.


Ta oprawiona to oczywiście nie moja, ale mam nadzieję, że w tym miesiącu też taką będę miała. W chwili obecnej uważam ją za skończoną, może pani promotor (cudowna kobieta!) uzna inaczej i przesiedzę jeszcze kilka dni w bibliotece, ale osiągnęłam pewien komfort psychiczny. Teraz czuję, że w końcu mogę wziąć się za przyjemniejsze rzeczy w życiu ;)

Nie mogę w to w sumie uwierzyć. Przy inżynierce przedłużałam sobie termin, ostatnie zdanie pisałam kilka dni przed obroną, a tu proszę, całość pracy (no dobra, została kosmetyka) mam przy sobie, a obrona dopiero w lipcu. Jestem z siebie dumna!

3 komentarze: