Jeśli masz ochotę pogadać...



Jeśli masz ochotę pogadać... to śmiało pisz na gg 6821926. Może być o pogodzie, może być o kotach, a nawet o polityce. I tylko z pozoru jestem niedostępna ;)

wtorek, 23 kwietnia 2013

Nie będzie narzekania...

... a miało być, bo chyba kolokwium mi nie poszło. Uczyłam się wczoraj dość intensywnie, wydawało mi się,  że opanowałam materiał, a jednak pytania zbiły mnie z tropu. Gdyby były otwarte, bez problemu bym odpowiedziała, ale nie ma co już przeżywać, było, minęło. Może się uda, a jak nie to zawsze jest poprawa:) 
Drugie kolokwium poszło za to bardzo dobrze. 


Spotkałam znajomych, na majówkę wybierają się stopem do Paryża. I załapałam doła chyba, bo nic sobie nie zaplanowałam. Rzuciłam luźną propozycję wypadu do Warszawy, ale zobaczymy co z tego wyjdzie. Jest mi jakoś dziwnie. Może zacznę planować wakacje? A może ktoś z Was ma ochotę na jakąś dziką przygodę na majówkę? Dajcie mi jeden dzień, a jestem w dowolnym mieście w Polsce:D 

Łiii, dziś mija 49 miesięcy naszego Plackowania :D Kupiłam P. z tej okazji Homerowe bokserki ;) Resztę dnia spędzimy pewnie na leniwo oglądając "Z archiwum X" i opróżniając koszyk ze słodyczami. 


Muszę go tylko jakoś podstępnie wyciągnąć na spacer, bo dostałam awizo, żeby odebrać przesyłkę. 

Jutro cztery godziny w labie <3 i wizyta u promo. 


2 komentarze:

  1. kolokwium się nie przejmuj Kobieto! wcale! :) jak patrze na foto z kotami to moje czarnowidztwo mi mowi ze zaraz kubek spadnie na podlogę ;) chyba nie mogłabym mieć kota bo kotów to juz na pewno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rasti (czarna) mimo swojego "puszystego futerka" jest nadzwyczaj delikatna ;) Mała ma jeszcze trochę nieokiełznane ruchy, ale ofiar w kubkach nie było:D Ja z kolei nie wyobrażam sobie nie mieć kotów, chociaż dzisiaj byłam bliska wywalenia obu na dwór:D

      Usuń