Jeśli masz ochotę pogadać...



Jeśli masz ochotę pogadać... to śmiało pisz na gg 6821926. Może być o pogodzie, może być o kotach, a nawet o polityce. I tylko z pozoru jestem niedostępna ;)

środa, 27 marca 2013

Środing!

Dawno, dawno temu byłam studentką pierwszego roku. I zdarzyło mi się nie być dopuszczoną do egzaminu z chemii, wraz z K. Kiedy inny kuli noc przed egzaminem, my wybrałyśmy się na podbój miasta. I tak oto znalazłyśmy Hormon. Bywałyśmy tam średnio raz na tydzień, a tradycją stało się odwiedzanie go w Wielką Środę. Dziś po raz piąty i niestety ostatni mamy zamiar obijać się o miękką ścianę.

Musicie wiedzieć, że to miejsce jest dla mnie cholernie sentymentalne. Zdaję sobie sprawę, że ten lokal to już nie to (jak kiedyś Kontrasty...), ja nie jestem już taka młoda, mam trochę więcej w głowie oleju, ale... mam zamiar bawić się dziś bardzo dobrze.

A tu macie młodą i piękną Emilkę (i jakże gniewną! - zwróćcie uwagę na tatuaż)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz