Jeśli masz ochotę pogadać...



Jeśli masz ochotę pogadać... to śmiało pisz na gg 6821926. Może być o pogodzie, może być o kotach, a nawet o polityce. I tylko z pozoru jestem niedostępna ;)

wtorek, 12 marca 2013

Biorę się za życie!

Wczoraj miałam urodziny. Fajnie jest zaczynać ciężki dzień od ulubionych pralinek, dostawać mnóstwo smsów z życzeniami i mieć tort z najlepszej pizzy pod słońcem. Ale... ten śnieg mnie dobił. Nie potrafię się pozbierać, nie mam na nic ochoty i choć uśmiecham się do wszystkich wkoło, to w środku wyję z rozpaczy. 

Teoretycznie wszystko jest w porządku, wszystko idzie po mojej myśli, przeżywam miłość na nowo i inne takie przyjemne rzeczy. Jednak coś w środku nie pozwala mi się tym wszystkim cieszyć. I wiecie co?  Mało mnie obchodzi, co to takiego, zduszę to zanim się rozwinie. Zaraz biorę się za szczegółowe planowanie jutrzejszego dnia, bo wyjątkowo okazał się wolny. 

Ostatnio pisałam o tym, że biorę się za "moją firmę" - wydrukowałam coś, co mam zamiar opanować do perfekcji. W myślach ciągle kombinuję, mam pewne pomysły... Oby nie zabrakło mi zapału ;)

2 komentarze:

  1. Spóźnione życzenia przesyłam:)
    Spełnienia mniejszych i większych marzeń,
    radości dnia codziennego,
    kochających Cię przyjaciół dookoła
    i tego, żebyś zawsze szła do przodu.

    100 lat!:)
    LaSUB

    OdpowiedzUsuń