Jeśli masz ochotę pogadać...



Jeśli masz ochotę pogadać... to śmiało pisz na gg 6821926. Może być o pogodzie, może być o kotach, a nawet o polityce. I tylko z pozoru jestem niedostępna ;)

niedziela, 10 marca 2013

Przed urodzinami...

Na początek się tylko grzecznie spytam, co to ma być, to coś białego za oknem?! Gdzie jest słońce? Gdzie jest wiosna?! Jak wyjrzałam wczoraj wieczorem przez okno, to się autentycznie załamałam.

Pogoda to pikuś. Są gorsze rzeczy... np. kolejne urodziny. Osiemnaste po raz szósty. Mały bilans życiowy wychodzi na zero: czyli jestem goła i wesoła. Dosłownie, materialnie jestem w czarnej dupie (jeśli chodzi o "życiowe ustawienie"), ale coś w środku mi mówi, że sobie poradzę, cokolwiek by się nie działo. Teraz pora, żeby marzenia zmienić w realia, to tylko mały krok, prawda?


Od jutro zaczynam zabawę w byznes, jakkolwiek śmiesznie to nie brzmi. Zagłębię się w biznesplany, analizy rynku i inne tego typu pierdoły. Już dziś zaczynam wchłaniać teorię, później krótka praktyka i za rok mam nadzieję, będę już miała własną firmę. Nie, nie wiem jeszcze jaką konkretnie :D

Wypijmy za to! ;) Fajne drinki, nie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz