Jeśli masz ochotę pogadać...



Jeśli masz ochotę pogadać... to śmiało pisz na gg 6821926. Może być o pogodzie, może być o kotach, a nawet o polityce. I tylko z pozoru jestem niedostępna ;)

piątek, 22 marca 2013

Piąteczek!

Chyba dopadło mnie przedokresie. Sama ze sobą nie potrafię wytrzymać, ofiarą padła rurka z kremem i omlet z bitą śmietaną. I brud na szybach, ale to akurat dobrze. Chwała temu, kto wymyślił ściereczki z mikrofibry. 

Próbuję jakoś przywołać tą wiosnę, padło na zmianę koloru świeczek, na bardziej kolorowe. P. zasiał kilka dni temu rzeżuchę (na kosmicznej ilości moich wacików za 300 $), trzeba jeszcze jakoś przystroić dom na święta. Zajmę się tym pojutrze :) 



Byłam dzisiaj na wykładzie, jako zapędzona owieczka. Zaprosili jakiegoś profesora, ale jakoś niczego nowego się nie dowiedziałam, a zmarnowałam pół dnia. Bywa. W sumie zmarnowałam cały dzień, ale to akurat wina mojej macicy ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz