Jeśli masz ochotę pogadać...



Jeśli masz ochotę pogadać... to śmiało pisz na gg 6821926. Może być o pogodzie, może być o kotach, a nawet o polityce. I tylko z pozoru jestem niedostępna ;)

sobota, 9 marca 2013

Dzień kobiet

To święto akurat obchodzę, bo... odkąd pamiętam było obchodzone. Poza tym uwielbiam pamiątki po poprzedniej epoce (wyłączając ludzką mentalność). 
Miałam sobie sama to święto zaplanować, ale... mi się nie chciało. Dostałam pozwolenie na zakupowe szaleństwo, a jedynym finansowym ograniczeniem było moje sumienie. I co z tym faktem zrobiła Emilka? Zamiast dla siebie kupiła prezent dla P. W międzyczasie napatrzyłam się na facetów kupujących kwiatki i czekoladki z minami "bo tak wypada" oraz podsłuchałam grupkę studentów, którzy obliczali, że taniej kupić tulipany w bukiecie i się nim podzielić. Facet sobie myśli: dostanie kwiatka, to nie będzie miała powodu do narzekania i... pewnie tak jest. Kobiety! To tylko i wyłącznie nasza wina. To od nas zależy, czy jesteśmy szanowane:) Zamiast narzekać, że mężczyzna czegoś nie zrobił, pochwalmy go za to, co zrobił. Niewielka korekta w NASZYM zachowaniu zmienia życie na lepsze.

To jak w końcu spędziłam ten dzień? Jedząc frytki, kocie języczki (pamiętacie je z dzieciństwa?) i miziając się nowym pędzlem. Do tego piwko, SimCity i wspaniały mężczyzna obok mnie. I tylko to mi do szczęścia potrzebne. 



O! Kupiłam sobie jeszcze bransoletkę za około 3 zł ;) W Drogerii Natura jest teraz wyprzedaż na biżuterię: wszystko 70% taniej!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz