Jeśli masz ochotę pogadać...



Jeśli masz ochotę pogadać... to śmiało pisz na gg 6821926. Może być o pogodzie, może być o kotach, a nawet o polityce. I tylko z pozoru jestem niedostępna ;)

poniedziałek, 25 marca 2013

Best Blog Award

Łiii, nie za bardzo wiem o co w tym wszystkim chodzi, ale zostałam nominowana przez lasubmersion za co bardzo dziękuję. Kiliszek wina w dłoń, serek pleśniowy na zagryzkę i lecim z koksem:

1.Co jest dla Ciebie ważniejsze:mieć czy być?
Zdecydowanie BYĆ. Często zastanawiam się, co by było gdybym nagle musiała zacząć od zera i myślę, że bez problemu bym sobie poradziła. Mam dwie ręce, mam dwie nogi, głowę na karku - trzeba czegoś więcej do szczęścia?

2.Jaką formę związku preferujesz: konkubinat,związek partnerski czy małżeństwo?
Yyy, czym się różni konkubinat od związku partnerskiego? Z racji, że nie lubię pierwszego określenia, to obstawiam że jestem za związkiem partnerskim. Jeśli dwoje ludzi się kocha, jest im ze sobą dobrze, to myślę, że nie trzeba tego szczęścia zapisywać na papierku. Natomiast jeśli dwoje ludzi stwierdza, że to jednak nie to, że się coś skończyło, że nie ma już tego floł, to czemu papierek ma ich powstrzymywać przed szczęściem osobno? No dobra, przyznaje się, śnił mi się własny ślub - tak, taki z białą suknią, rodzicami, weselem i... obudziłam się zlana potem, a P. kazałam oświadczać, że nigdy ślubu nie weźmiemy. 

3.Co cię motywuje do działania?
Słońce i piwo. Jak tylko przychodzi wiosna, to jakbym na jakiś prochach jechała, banan na gębie i motorek w dupie. A piwo... hmm.. procenty sprawiają, że czuję, że mogę wszystko. To chyba nie jest zbyt pedagogiczne, ale tak niestety jest. Szczęście w nieszczęściu jest takie, że wystarczy mi kilka łyków, hihi. Nie, nie pije piwa codziennie:D

4.Co cię motywuje do działania w gorszych momentach?
Stres. Ten to dopiero potrafi mnie zmotywować. Presja czasu i takie tam. A w tych takich dołkowatych to oczywiście P., który zawsze jest przy mnie. 

5.Za 10 lat chciałabyn/chciałbym....
Mieć gromadkę dzieci i żółwia. A do tego własną firmę kosmetyczną. I jeszcze chciałabym chodzić do Kasi na babeczki. O tym, że chciałabym wciąż zasypiać z tym samym mężczyzną co dziś chyba nie muszę pisać ;)

6.Najważniejsze osoby w Twoim życiu to...
Mama i P. 

7.Twoje wymarzone miejsce do mieszkania
Tylko jedno?:( Bardzo fajnie mieszka mi się w obecnym, to nasze pierwsze wspólnie wite gniazdko, a P. się ze mną przekomarza, że ostatnie. Jeszcze jakiś czas temu byłam przekonana, że chcę zamieszkać w mazurskiej chacie (koniecznie drewnianej!), ale ostatnio zakochałam się w starych willach na szczecińskim Pogodnie. Na dzień dzisiejszy marzę o takowej, z wielkim ogrodem, ja stara wariatka-kociara, P. stary gbur w swoim warsztacie z drukarką 3D. 

8.Jaką książkę/książki obecnie czytasz?
"Mnie zabić" Joanny Chmielewskiej. Kocham tą kobietę, kocham jej styl pisania. P. czytając tylko fragment powiedział coś w stylu "jakbym Ciebie słuchał za kilkadziesiąt lat". A w kolejce czeka "101 rzeczy lepszych od diety"

9.Jakie cechy drugiego człowieka są dla Ciebie najważniejsze?
Szczerość, lojalność, poczucie humoru, posiadanie własnego zdania, nieprzeciętność

10.Twoje motto
Tylko idiota ma porządek, geniusz panuje nad chaosem.

Uff... Wybaczcie, że nikogo nie wyznaczam, bo mało kogo tu jeszcze znam. Kiedyś to nadrobię, obiecuję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz