Jeśli masz ochotę pogadać...



Jeśli masz ochotę pogadać... to śmiało pisz na gg 6821926. Może być o pogodzie, może być o kotach, a nawet o polityce. I tylko z pozoru jestem niedostępna ;)

piątek, 26 lipca 2013

"Życiowe porządki" i woodstockowy klimat ;)

Zmusiliśmy się w końcu do porządków w dokumentach... Pomijając ogromne ilości faktur, znalazły się wśród nich zabawne "kwiatki", np. że P. był nadruchliwym dzieckiem :D Poczułam się też stereotypowym Polakiem i głośno wyrażałam swoje oburzenie potrzebą płacenia podatku za własne mieszkanie - ponad trzy stówy rocznie! Wiecie ile ja wacików mogłabym za to mieć?! ;)

Czasem zdarza mi się rozmawiać z koleżanką, która marzy o wyprowadzce od rodziców na swoje. A przy okazji narzeka na koleżanki, które już się wyprowadziły i chorują na wieczny na brak kasy (a zarabiają podobno nieźle). Moim zdaniem nie można zjeść ciastka i mieć ciastko. Mieszkanie "na swoim" ma oczywiście swoje plusy, ale zamiast "czynsz + rachunki" (wynajem też jest mi znany) pojawia się mnóstwo różnych opłat, których po prawie trzech latach jeszcze nie ogarnęłam. Raz mi wyskakują z kominiarzem, potem z gościem od instalacji gazowej, ciągle coś. Jak popłacimy wszystko i wydaje mi się, że coś za dużo zostało... to znaczy, że zaraz ktoś się zgłosi po podatek czy inną opłatę. 

Ok, ponarzekałam. Dokumenty uprzątnięte, decyzja o rezygnacji z TV kablowej podjęta, będzie 80 zł miesięcznie mniej :) 


Ale są też przyjemniejsze rzeczy niż rachunki ;) Zaczęliśmy pakowanie na Woodstock <3 Namiot wyjęty, śpiwory poupychane w swoich ubrankach, kuchenka i naboje gazowe w gotowości^^. Pooglądałam zdjęcia ludzi z błotka (aaa, gdzieś na YT krąży filmik z moim udziałem), posłuchałam trochę woodstockowych zespołów i czuję już ten klimat. I już się boję o stan moich włosów po wood. No weź ktoś jedź z nami!:D

A tu mała próbka:


2 komentarze:

  1. kuurcze strasznie duuuuuużo płaciłaś za kablówke -.--

    OdpowiedzUsuń