Jeśli masz ochotę pogadać...



Jeśli masz ochotę pogadać... to śmiało pisz na gg 6821926. Może być o pogodzie, może być o kotach, a nawet o polityce. I tylko z pozoru jestem niedostępna ;)

czwartek, 11 lipca 2013

Dni pomiędzy

Czuję się nieswojo, bo nic nie muszę. Nie mam już żadnych obowiązków, mogę leżeć i pachnieć... ale ja do jasnej ciasnej nie potrafię z tej sytuacji korzystać. Z jednej strony obiecałam sobie, że poważniej "o życiu" pomyślę po urlopie, ale z drugiej rozsądek podpowiada mi, że powinnam już. Nie, nie, nie. Robię sobie miesiąc wakacji, zaklepane!

Moje nic nie robienie polega głównie na sprzątaniu, wczoraj na przykład odkryłam, że można domyć kratkę od kuchenki gazowej. Dzisiaj posprzątałam szafkę z ubraniami, z której wywaliłam na śmieci całą reklamówkę ciuchów, których nie nosiłam przez ostatni rok. 

Coś ostatnio smędzę, więc się dla odmiany pochwalę się prezentem z okazji "mojego miesiąca". Macie tak czasem, że bardzo podoba wam się jakaś rzecz KOMPLETNIE niepotrzebna? Wspomniałam kiedyś, że marzy mi się taki ludzik, no to dostałam:


A ja w ramach lipcowego prezentu P. kupiłam książkę i mam nadzieję, że tym razem trafiłam. Kilka lat temu, na początku naszej znajomości, chciałam wstrzelić się w jego hobby i kupiłam "Radioaktywny świt" - no co, tytuł całkiem stalkerowski... Książka okazała się romansem, nie muszę chyba mówić, że mój P. za takowymi nie przepada i śmieje się ze mnie do dziś:D


A sobie kupiłam w końcu farbę do włosów. Miałam ochotę wrócić do swojego mysiego koloru, porządnie je odżywić i fajnie ściąć, ale... co ja zrobię, że ja się dobrze czuję tylko w czerwieni i z krzywo obciętą grzywką?



2 komentarze:

  1. Jezeli Twój P. lubi polską fantastykę, to z czystym sumieniem możemy polecić Anetę Jadowską (i jej serię o Dorz Wilk) albo Grzędowicza.
    Oko Jelenia by Pilipiuk też jest całkiem niezłe;-).

    Pozdrawiam!
    Lasubmersion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O niestety z nim nie jest tak łatwo ;) Ten osobnik musi książkę kilka razy w rękach obrócić, poczuć i dopiero jest w stanie kupić:D

      Usuń