Jeśli masz ochotę pogadać...



Jeśli masz ochotę pogadać... to śmiało pisz na gg 6821926. Może być o pogodzie, może być o kotach, a nawet o polityce. I tylko z pozoru jestem niedostępna ;)

sobota, 11 maja 2013

Zeszyt inspiracji

Wpadłam dziś w mały dołek, ale szybko znalazłam łopatkę i go zakopałam. Przy okazji wpadłam na genialny pomysł założenia zeszytu inspiracji. Jestem chyba człowiekiem starej daty, bo internetowe linki mi nie służą. Owszem, pooglądam sobie stronki, czasem spędzę przy nich kilka godzin, ale prędzej czy później odchodzą w zapomnienie. Ich natłok w "ulubionych" wcale nie zachęca do ponownego zajrzenia... Odkryłam jednak, że słowo pisane na papierze działa na mnie w zupełnie inny sposób.



Znalazłam jakiś stary zeszyt w domu i wszystko to, co wywołało we mnie jakieś pozytywne emocje w internecie ląduje w zeszycie - adres stronki i krótki opis. Kupiliśmy nową drukarkę, więc jak wrócę do Szczecina to pewnie i obrazki się w nim pojawią. O nałogowo kupowanych naklejkach już nie wspomnę ;) Zeszyt ma być czymś, co pomoże mi ocalić od zapomnienia piękne cytaty, fajne rozwiązania czy szalone pomysły. Będę go powoli zapełniać, a w chwilach "kompletnie nie wiem, co mam ze sobą zrobić" otworze na losowo wybranej stronie i zacznie się działanie ;)

PS Dziś dowiedziałam się, że optymizm jest czymś złym, ktoś dobitnie dał mi do zrozumienia, że mam się nim wypchać, bo im przeszkadzam w narzekaniu i nie pasuję do towarzystwa.

1 komentarz: