Jeśli masz ochotę pogadać...



Jeśli masz ochotę pogadać... to śmiało pisz na gg 6821926. Może być o pogodzie, może być o kotach, a nawet o polityce. I tylko z pozoru jestem niedostępna ;)

sobota, 4 maja 2013

Maj - 31 nowości w moim życiu

Poliandria podsunęła mi pomysł na wykorzystanie maja. Postanowiłam codziennie robić coś, czego jeszcze w życiu nie robiłam. Nie chcę porywać się z motyką na słońce i raczej żadnego skoku na bungee nie będzie (chociaż kto wie), ale muszę przyznać, że zaczęłam z grubej rury. Yhmm... yhmmm... Doświadczenie na dziś:

#1 Nauka jazdy na rolkach
Ja wiem, że dla większości rolki to pestka, ale nie dla mnie. Dlatego Emilka postanowiła się nauczyć ^.^ Kupiliśmy rolki i... założyłam je zanim doszliśmy do domu, bo P. chyba za bardzo nie mógł uwierzyć w "ja naprawdę nie potrafię jeździć". O dziwo się nie wywaliłam, ale narobiłam paniki, że najpierw chcę nauczyć się hamować, potem jeździć. A podobno się tak nie da <foch>. 
Jak wyszliśmy drugi raz było już trochę lepiej, ale czułam się cholernie dziwnie, staro i w ogóle, bo obok kilkuletni dzieciak uczył się jeździć na rowerze. A tu taka stara baba robi piruety na dziesięć sposobów, żeby się nie wywalić ;) A pewnie, że się wywaliłam, ale to przez P. 
Generalnie, jestem zadowolona, rolki mi się spodobały i idę popatrzeć w lustro na moje kilogramy, bo niedługo znikną ;)


#2 Spaghetti 
Zawsze ratowałam się gotowymi sosami, za każdym razem mówiąc, że następnym razem zrobię sama. Dziś nastał ten wyczekiwany od kilku lat dzień. Przepis oczywiście nie był skomplikowany, ale dla mnie to taki mały sukces :) Zdjęcie z przed obiadu, gotowego nie udało mi się uchwycić, bo aparat mi gdzieś wsiąkł. Musicie mi uwierzyć na słowo, że wyglądało i smakowało naprawdę dobrze. 



2 komentarze:

  1. też sami robimy sos, zdecydowanie lepiej smakuje niż ze słoika lub papierka :)

    Co do rolek, nie jeździłam kilka lat, ale za to po również kilku latach wracam na rower :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rowerem jeździłam dużo w zeszłym roku, teraz też jest już po "przeglądzie", więc niedługo pierwsza przejażdżka ;)

      Usuń