Jeśli masz ochotę pogadać...



Jeśli masz ochotę pogadać... to śmiało pisz na gg 6821926. Może być o pogodzie, może być o kotach, a nawet o polityce. I tylko z pozoru jestem niedostępna ;)

poniedziałek, 20 maja 2013

Jak uszczęśliwić faceta?

Kupić mu Lego! A najlepiej Lego Technic, bo ono jest dla dużych chłopaków ;)


Ten zestaw akurat jest prezentem z okazji 50 miesięcznicy, na Dzień Dziecka może dostanie drugi ;)

Ostatnio doba kurczy mi się do mikroskopijnych rozmiarów, ale dziś zorganizowałam sobie leniwy wieczór (taa... doprowadzam mieszkanie do stanu używalności). Należy mi się, bo dziś wysłałam promotorce całość mojej pracy magisterskiej, teraz czekam na jej opinię i ewentualne poprawki.

Spotkała mnie dziś dość zabawna sytuacja. Zostałam polecona jako korepetytorka i dzwoniłam dokładnie się umówić, proszę o adres, a tu niespodzianka: okazało się, że chodzi o brata mojej koleżanki z liceum. Świat jest cholernie mały:) 

Druga sprawa to wyjazd do Poznania. Prawdopodobnie w dzień dziecka zrobię sobie prezent i pojadę do ZOO ;) I wiecie co? Rozmawiałam dzisiaj 9 minut z kumpelami z LO, nie widziałyśmy się grubo ponad pół roku i podczas jednej rozmowy zaplanowałyśmy wyjazd, poplotkowałyśmy, a mnie bolały mięśnie od uśmiechania się. Dla takich chwil naprawdę warto żyć:) 

PS I jeszcze dorwałam dzisiaj micele z Biedronki ^^


7 komentarzy:

  1. świat jest cholernie mały, u mnie ciągle okazuje się, że ktoś zna kogoś, albo na kogoś "wpadam" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Ale zdziwiło mnie, bo mieszkam w 400tys. mieście tylko siedem lat, a znajomych jak mrówków :D A ostatnio co można o mnie powiedzieć, to to, że jestem duszą towarzystwa ;)

      Usuń
  2. Emilka!
    Ile kosztowały te klocki?
    Mój też jest klockowym fanem i też nad tym myślę bo za chwilę ma i urodziny i imieniny (no i jeszcze dzień dziecka:P)

    Pozdrawiam!
    Lasub

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w Lidlu 37,99 zł, więc jak na Lego Technic to tanie jak barszcz:D

      Usuń
  3. Fajnie. Przeciętny facet to czasami jeszcze taki duży dzieciak. A co do juwenaliów, fakt nie można się w nie źle bawić, ale gorzej że nie ma się z kim na nie wybrać, to jest ból

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A masz może ochotę na koncert jutro? :> Bednarek, Enej i Indios Bravos;)

      Usuń