Jeśli masz ochotę pogadać...



Jeśli masz ochotę pogadać... to śmiało pisz na gg 6821926. Może być o pogodzie, może być o kotach, a nawet o polityce. I tylko z pozoru jestem niedostępna ;)

wtorek, 18 czerwca 2013

Walka z Inżynierią Enzymową c.d.

Przeglądając po raz drugi notatki przestałam się dziwić, czemu nie zaliczyłam ;) Tym razem będzie test, więc wystarczy porządnie przeczytać, zrozumieć i zapamiętać kilka ważniejszych rzeczy. Nie zmienia to faktu, że już panikuję. Żeby mi się lepiej uczyło kupiłam sobie bambusowe długopisy ^.^ Za cokolwiek bambusowego dam się pokroić, moja trumna czy tam urna też pewnie będzie z bambusa. Mam nadzieję, że przyniosą mi szczęście na egzaminie... Dobra, wracam do notatek :)


Wpadłam na genialny pomysł. Znacie może jakąś internetową hurtownię artykułów papierniczych? Tzn. tanią i dobrą:D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz