Jeśli masz ochotę pogadać...



Jeśli masz ochotę pogadać... to śmiało pisz na gg 6821926. Może być o pogodzie, może być o kotach, a nawet o polityce. I tylko z pozoru jestem niedostępna ;)

czwartek, 13 czerwca 2013

Oblany egzamin

A miało być tak pięknie, egzaminy załatwione jeszcze przed sesją, szybka obrona i... życie. Dr D. postanowił mi jednak przedłużyć dzieciństwo o jakieś dwa tygodnie. Formy ustne egzaminów nie są moimi ulubionymi, niestety. A uczyłam się naprawdę dużo, więcej czasu poświęciłam chyba tylko na naukę do egzaminu na inżyniera. 

Na szczęście to była tylko zerówka, po prostu zaliczę egzamin w normalnym terminie i obronię się ze wszystkimi. Oczywiście ma to swoją dobrą stronę, teraz mam mnóstwo wolnego czasu, bo wszystko inne zaliczone, a praca magisterska leży już w dziekanacie. 

A teraz idę odpocząć chwilkę po nieprzespanej nocce, żeby wieczorem zająć się przygotowaniami do jutrzejszego absolutorium. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz