Jeśli masz ochotę pogadać...



Jeśli masz ochotę pogadać... to śmiało pisz na gg 6821926. Może być o pogodzie, może być o kotach, a nawet o polityce. I tylko z pozoru jestem niedostępna ;)

środa, 5 czerwca 2013

Ogłaszam przerwę!

Od nauki na 15 minut ;) Czy ja już kiedyś mówiłam, że dopiero na ostatnim roku studiów odkryłam, że mój kierunek mnie strasznie pasjonuje? Naprawdę mogę czytać godzinami o tych bakteryjkach, ale niekoniecznie jak muszę to robić, czyli właśnie teraz. Przedostatni egzamin... ehh. 

Ogarnęłam i zrozumiałam już większość, teraz czeka mnie głównie pamięciówka i wielka powtórka jutro. Z okazji nauki robiłam dziś oczywiście mnóstwo rzeczy, tj. byłam na spacerze (cytrynowe lody są pyszne!) i obejrzałam kilka odcinków Archiwum X. Ooo, i jeszcze zrobiłam pizzę z małymi pizzerinkami. 


Chcę, by było już jutro, ta właśnie pora... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz