Jeśli masz ochotę pogadać...



Jeśli masz ochotę pogadać... to śmiało pisz na gg 6821926. Może być o pogodzie, może być o kotach, a nawet o polityce. I tylko z pozoru jestem niedostępna ;)

wtorek, 1 października 2013

Dzień chłopaka... był wczoraj.

Tak mi się jakoś w życiu ułożyło, że chłopaka posiadam :) A przepraszam, to mój konkubent. Model prawie idealny, co wcale mi nie przeszkadza w wynajdywaniu malutkich szczególików, do których mogę się przyczepić. Czasem mam ochotę go udusić, ale z przyczyn technicznych jest to mało możliwe - jedynym rozwiązaniem takiej sytuacji jest buziak. Albo "przepraszam" na trzy cztery. 

Instrukcja obsługi mojego modelu jest prosta jak budowa cepa. Jego potrzeby ograniczają się do dwóch czynności: jedzenia i grania. Jeśli obie są zaspokojone, to nawet nie zauważy, że przemeblowałam sypialnię. Albo że z konta zniknęło kilka stówek. Kochany, prawda? :) 

Naszemu związkowi daleko do kupowania sobie nawzajem praktycznych prezentów, a jeszcze dalej do kupowania stereotypowych. Chociaż nie, raz dla zabawy dostał skarpetki pod choinkę. Szczerze powiedziawszy, to nad prezentem na dzień chłopaka nie chciało mi się nawet myśleć, ale skoro się upomniał, to zrobiłam mu sernik. Ale jaki... (nie ważny smak, liczy się... Eve!)



Do tego hot-dogi, dr. Pepper (napój informatyków), Kinder czekoladki i... widok szczerej radości na twarzy Ukochanego. I te iskierki w tych pięknych oczyskach. Może być coś lepszego? 

A Wy co wykombinowałyście dla swoich gorszych połówek? :>

P.S. Eve jako grę szczerze polecam. Jest tak skomplikowana, że mój mężczyzna prawie się przebranżowił na analityka rynku ;) 

4 komentarze:

  1. Hej Emilko!

    Widzę,że masz łasucha w domu:P
    Mój R. dostał szlafrok, bokserki. W tym tygodniu dostanie jeszcze książkę S.Kinga i ciepłą piżamkę na zimę.Jestem hojna bo niedługo moje urodziny:P

    Jak Ci się podoba na rachunkowości?
    Buziaki!
    J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na rachunkowości super, kadra praktyków, bardzo ciekawi ludzie w grupie, czuję, że mi się mózg rozruszał:)

      Usuń
  2. Mój Luby dostał ode mnie taki "pękaty" kufel do piwa, sobie sprawiłam taki sam ; D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki klasyczny?:) Też jestem za hasłem "Kobiety! Kufle w dłoń!", chociaż ostatnio mam lekką rękę do ich bicia ;/

      Usuń