Jeśli masz ochotę pogadać...



Jeśli masz ochotę pogadać... to śmiało pisz na gg 6821926. Może być o pogodzie, może być o kotach, a nawet o polityce. I tylko z pozoru jestem niedostępna ;)

środa, 2 października 2013

50 twarzy Emilki :)

Tag ma już brodę, ale przecież ja zawsze muszę przeczekać szał-ciał, żeby się do czegoś przekonać ;) Pewnie mało kogo to wszystko zainteresuję, ale zabieram się do roboty.



1. Lubię jak ludzie zwracają się do mnie po nazwisku, w sumie na studiach stało się moją ksywką. Ostatnio P. wymyślił zdrobnienie "Huszi", co w sumie jeszcze bardziej mi się podoba.

2. Przez dwa lata nie jadłam mięsa. Zmądrzałam po tym, jak trafiłam do szpitala pod kroplówkę z żelaza. Wyglądała jak heroina ;)

3. Jestem idealistką. Wierzę w to, że ludzie są dobrzy i inne tego typu naiwności. W pracę w zawodzie po studiach też wierzę! ;)

4. Jako ośmiolatka założyłam się z moją siostrą, że będę studiowała kierunek związany ze zwierzętami. Wszystko spisałyśmy w encyklopedii, zakład wygrałam, ale filiżanek jeszcze na oczy nie widziałam.

5. Szalałam kiedyś za gitarzystą basowym, więc kupiłam sobie gitarę basową. Ani razu nic na niej nie zagrałam, a po kilku latach dałam ją w prezencie człowiekowi, którego nie znam.

6. Wyleciałam z rodzinnego gniazdka w wieku 16 lat. Najpierw trzy lata internat, potem akademik, teraz z P. Jestem za to bardzo wdzięczna rodzicom, zafundowali mi niezła szkołę życia.

7. Moje studiowanie było bardzo studenckie - na pierwszym roku już po 3 dniach portierka znała nasze nazwiska. Regulamin uczelni mówi, że po trzykrotnym złamaniu regulaminu akademika rektor ma prawo usunąć studenta - mnie musieliby trzy razy wywalić ;)

8. Chcę mieć kozę. Uwielbiam te zwierzęta za całokształt. Szczególnie za to, że zjadają papiery.

9. Mam 8 lat starszą siostrę i 6 lat starszego brata - dogadywać zaczęliśmy się dopiero kilka lat temu.

10. Nasza historia miłosna nadaje się na komedię romantyczną. W liceum znaliśmy się z widzenia i chyba się w sobie podkochiwaliśmy. Nie miałam zielonego pojęcia kim jest ten człowiek, który przez dwa lata TAK się do mnie uśmiechał. Rok po skończeniu LO trafiliśmy na siebie w autobusie... i nic. A potem to już lawina miłości ;) Kiedyś pewnie rozwinę temat :)

11. Nie chcę brać ślubu z miłości. Jeśli kiedyś wyjdę za mąż, to z rozsądku.

12. Wierzę w Boga, ale uważam, że Kościół Katolicki bardziej od Boga oddala, niż pomaga w wierze.

13. Zdecydowanie jestem bardziej introwertyczką niż ekstrawertyczką, co oczywiście nie przeszkadza mi w imprezowaniu ;)

14. Przez cztery ostatnie lata jeździłam na Woodstock. W tym roku stwierdziłam, że jestem jednak już za stara na takie imprezy... Albo Ci młodzi są jacyś dziwni. Jurka oczywiście kocham i podziwiam!

15. Uwielbiam polski punkrock, reggae i stary dobry rock. Muzycznie mogłabym zatrzymać się w latach osiemdziesiątych poprzedniego stulecia.

16. Nie mam prawa jazdy i jakoś się nie zanosi na zmianę tego stanu. Nigdy mnie nie ciągnęło... ale zabłoconymi jeepami i czarnymi harleyami mogłabym jeździć.

17. Baaaaardzo lubię Szczecin. I cieszę się, bo za kilka dni będę już prawowitą mieszkanką tego miasta.

18. Wychowałam się na małej wsi i nigdy się tego nie wstydziłam. Ba! Ja nawet dumna z tego powodu jestem!

19. Optymalna temperatura to dla mnie 20 stopni C. Powyżej tego umieram i się rozpływam. Nie dla mnie wakacje w tropikach i leżenie plackiem na plaży.

20. Mamy w planach przejście polskiego wybrzeża Bałtyku. Do tej pory pokonaliśmy trasę od Świnoujścia do Kołobrzegu... na nogach, z 20 kg na plecach.

21. Kiedyś będę sławna, tylko jeszcze nie wiem dlaczego ;)

22. Lubię kupować kosmetyki, mogłabym mieszkać w drogerii. Gorzej z ich zużywaniem...

23. Dwadzieścia trzy to moja ulubiona liczba. Co miesiąc obchodzimy nasze miesięcznice i robimy sobie malutkie niespodzianki. We wrześniu była żelkowa tablica.

24. Kiedyś namiętnie grałam w Farmville, później skasowałam całkowicie FB, a teraz gram w MonsterWorld. Lubię to i sprawie mi to przyjemność, więc czemu nie?

25. Jestem chorobliwie zazdrosna, wynika to chyba z mojego braku wiary w siebie. Ostatnio wyluzowałam, ale z zazdrością jest chyba jak z alkoholizmem.

26. O właśnie! Alkohol lubię. Piwo, rum i wino. Wódki (po studiach!) już do ust nie wezmę.

27. Lubię układać puzzle, ale muszę się spieszyć, bo koty mi je rozkładają. Idą długie jesienne wieczory, pora kupić sobie nowy 1500.

28. Uwielbiamy kreskówki, obejrzeliśmy już chyba wszystkie sezony Simpsonów ;) Jednym z ulubionych kanałów jest oczywiście Cartoon Network.

29. Nie mam pamięci do twarzy, normalnie jak Brad Pitt. To nie jest fajne... Mieszkam tu już dwa i pół roku, a tylko jedną sąsiadkę bym rozpoznała.

30. Nie potrafię przejmować się czymś, na co nie mam wpływu.

31. Na starość na pewno będę kociarą skoro już w tym wieku mam dwa swoje i dokarmiam balkonowe.

32. Nie mam słuchu muzycznego, poczucia rytmu i wszystkiego, co z tym związane. Tańczę dopiero po trzech piwach, a i to nie zawsze.

33. Unikam imprez typu wesela i bale. Nie byłam nawet na swojej studniówce. Możliwe, że jest to związane z punktem powyżej, ale... ja naprawdę nie jestem w stanie zrozumieć, jak na jedną noc można wydać tyle pieniędzy.

34. Nie mamy w mieszkaniu żyrandoli, bo... nie spotkałam jeszcze takich, które by mi się spodobały.

35. Zupełnie nie mam parcia na metki na ubraniach. W ogóle najchętniej ubieram się w lumpeksach, bo jakość ubrań w sieciówkach pozostawia wiele do życzenia.

37. Tylko w czerwonopodobnych włosach i grzywce czuję się sobą. A najlepiej mi w krzywo obciętej grzywce.

38. Utrzymuję kontakt z byłą mojego byłego i świetnie się ze sobą dogadujemy.

39. W dzieciństwie zbierałam gumki do ścierania, moja kolekcja liczyła ponad sto sztuk. Do dzisiaj ich używam.

40. Lepiej dogaduję się z mężczyznami. Nie rozumiem kobiecych sztuczek, intryg itp. Uważam też, że faceci są lepszymi pracownikami.

41. Przeprowadziłam zabieg in vitro na świńskich komórkach. Przy okazji, zarodek nie jest dla mnie człowiekiem.

42. Mój ulubiony cukierek to.... batonik!!!

43. Film, który mogę oglądać setki razy i zawsze śmieję się jak głupia do sera: To nie jest tak jak myślisz kotku. Nie rozumiem tego fenomenu, ja nie zwykłam oglądać kilka razy tego samego, a już na pewno nie jestem z tych, co to się śmieją na filmach.

44. Nigdy nie wierzyłam w Św. Mikołaja i swoich dzieci też nie mam zamiaru okłamywać. Bajki o bocianach i kapuście też sobie odpuszczę.

45. Jestem bardzo tolerancyjna. Granicą tolerancji jest dla mnie skrzywdzenie człowieka.

46. Jestem językowo upośledzona, ale walczę z tym! O ile nie mam problemu z nauką biologii molekularnej, tak przyswojenie sobie obcego języka jest dla mnie bardzo pracochłonne.

47. Nie przywiązuje zbytniej wagi do pieniędzy. Odpukać, na razie ich nie brakuje, ale bardzo przyjemnie wspominam czasy, kiedy trzeba było przeżyć tydzień za 5 zł.

48. Potrafię cieszyć się z małych rzeczy, nie mam najmniejszego problemu z ich dostrzeganiem. Codziennie znajduję coś nowego, co wywołuje uśmiech na mojej buzi.

49. Chyba jestem nieśmiała. Do głupich pomysłów jestem pierwsza, ale muszę mieć kogoś przy sobie, kto mnie w nich popiera.

50. Lubię siebie, po prostu.




2 komentarze:

  1. A ja lubie Ciebie czytac po prostu :-) w wielu punktach (np.19) jestesmy bardzo podobne ! No i ta koza mnie rozbroilas :-) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja bardzo lubię czytać miłe komentarze:)
      Miłego wieczoru:)

      Usuń