Jeśli masz ochotę pogadać...



Jeśli masz ochotę pogadać... to śmiało pisz na gg 6821926. Może być o pogodzie, może być o kotach, a nawet o polityce. I tylko z pozoru jestem niedostępna ;)

czwartek, 3 października 2013

Dobro i zło wracają jak bumerang

Jest dopiero jedenasta, a ja już zdążyłam przeżyć dwie sytuacje idealnie potwierdzające ten truizm.

Sytuacja 1. Kolejka do kasy w hipermarkecie. Klient za mną (elegancki pan lat 40) klnie na bałagan w sklepie. Owszem miał rację, bo żeby się ustawić w kolejce trzeba było zrobić slalom pomiędzy pustymi koszykami. Chyba z nerwów sam zaczął je ustawiać, a ja przy okazji zobaczyłam, że facet ma tylko jeden produkt. Ja też za wiele nie miałam, ale nie spieszyło mi się zbytnio więc go przepuściłam. Bum! Nagle zamiast zdenerwowania u faceta pojawił się uśmiech, a zamiast przekleństw szczere "dziękuję". Mnie kosztowało to może minutę czasu, a facet z uśmiechem zaczął dzień :)

Sytuacja 2. Kolejka na poczcie. Chłopakowi zadzwonił telefon, więc powiedział dziewczynie stojącej za nim, żeby przytrzymała mu kolejkę. Za nimi stała zrzędliwa baba. Chłopak wrócił po chwilce i zaczęło się piekło rodem z PRL: pan tu nie stał! Poszedł sobie pan, to panu kolejka przepadła! Dopóki chłopak sprawy nie załatwił, to ona nadawała na cały budynek. Kiedy sama podeszła do okienka to chyba przestało jej się spieszyć, bo tempo wypowiedzi miała mocno zwolnione. Po pięciu minutach od jej wyjścia ktoś zauważył, że zostawiła reklamówkę z zakupami, ale nigdzie na horyzoncie nie było jej widać. Sytuacją sama sobie krwi napsuła, a i pewnie trochę czasu jej zajmie odzyskanie zakupów...

Naprawdę niewiele potrzeba, żeby żyło nam się lepiej i przyjemniej. Wystarczy zwykła, ludzka życzliwość! :)

 Ooo, a tu moja próba wywołania uśmiechu u mojego klienta z allegro ;)

3 komentarze:

  1. Ucieszyłabym się z takiego liściku w zamówionej paczce : )
    Czasem wystarczy się do kogoś uśmiechnąć, by poprawić temu komuś dzień

    OdpowiedzUsuń
  2. A tak swoją drogą- będę mieć do Ciebie w najbliższym czasie sprawę związaną ze studiami : ) Ale to jeszcze troszkę, dam znać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy:) Jeśli będę w stanie to chętnie pomogę. Tęskni mi się za nimi...

      Usuń