Jeśli masz ochotę pogadać...



Jeśli masz ochotę pogadać... to śmiało pisz na gg 6821926. Może być o pogodzie, może być o kotach, a nawet o polityce. I tylko z pozoru jestem niedostępna ;)

środa, 4 września 2013

Nie wiem czego chcę

Jesień zamieszała mi w głowie, niestety niezbyt pozytywnie. Mam ochotę siedzieć non stop pod kocem z książką albo chociaż z grzanym winem. Koty zdecydowanie w tym wszystkim mi pomagają mrucząc głośniej niż wiertarka udarowa sąsiada. 

Potrzebuję jakiegoś konkretnego celu. Bardzo konkretnego. Czegoś, co pochłonie mnie bez reszty. Daję sobie kilka dni luzu, kompletnego lenistwa i... czekam na cud. 


8 komentarzy:

  1. naładuj akumulatorki pod tym kocem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sorki, że tak w komentarzu, ale czym karmisz swoje kotki?
    możesz polecić jakąś karmę czy coś, bo przygarnęłam właśnie parę małych kotków 2mies. (kotek+kotka) i nie wiem co będzie dla nich dobre

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z łatwo dostępnych to Purina One i Perfect Fit, a z zamawianych przez internet (dużo lepsza jakościowo, ale ta sama półka cenowa) to Animonda Rafine.

      Usuń
    2. dziękuję za odpowiedź, a ile zapłaciłaś za sterylizację kotki?

      Usuń
    3. a whiskas lub kiti-kat nie są lepsze?

      Usuń
    4. Nie wiem ile kosztowała sterylizacja :) Jak dla mnie whiskas itp. są przereklamowane, 4% zawartość mięsa mówi sama za siebie. A animonda ma ponad 20%.

      Usuń
  3. natalia: a ja karmię swojego kociaka karmą 'kitty' z biedronki, i kotek jest zdrowy, ma ładną sierść, więc po co przepłacać?
    też będę sterylizować w tym miesiącu, u mnie to kosztuje 250zł

    OdpowiedzUsuń