Jeśli masz ochotę pogadać...



Jeśli masz ochotę pogadać... to śmiało pisz na gg 6821926. Może być o pogodzie, może być o kotach, a nawet o polityce. I tylko z pozoru jestem niedostępna ;)

piątek, 20 września 2013

Centrum dowodzenia światem Emilki

Przeprosiłam się z moim biurkiem dzisiaj i oto efekt:


Miało być dzisiaj ambitnie, bo o ZTD. Chciałam stworzyć na blogu taki mały projekcik dziewięciu ułatwiających życie nawyków, ale... nie kupiłam notesu. Przeszłam cały empik i cały real, nic kompletnie mi się nie spodobało, żadnego szybszego bicia serduszka. A niestety bez notesu nie da się przystąpić do akcji. Pomijam fakt, że mam kilka wolnych zeszytów... Ale obiecuję, że o ZTD tu jeszcze będzie.

Jak już byłam w Empiku, to się przeszłam do gazetownika i znalazłam najnowszy Coaching. Ale znalazłam też archiwalne zwierciadło+sens+ książka za 14,99. Tyyyyyyle czytania za tak niewiele. Sens wydaje się całkiem sensowny, ale zwierciadło trąca mi Twoim Stylem... Może po wczytaniu się przekonam :) Książka to krótkie biografie kilku (kilkunastu?) znanych postaci - nie przepadam za biografiami, ale skoro są krótkie to może do mnie przemówią ;)

No dobra, mogę już wrócić do mojej czekolady:D

Dzisiejszej nocy śniły mi się dwa koszmary: więzienie o bardzo podwyższonym rygorze w moim byłym domu, a w roli kata największa kujonka ode mnie z roku. Żeby tego było mało, to jeszcze śniły mi się nasze zaręczyny... Moja koleżanka nawciskała kitów jak to ja tego pragnę, P. się przestraszył i odwalił publiczną szopkę. Dostałam ohydny pierścionek z wielkim diamentem... Obudziłam się i pierwsze co, to kazałam P. obiecać, że nie będzie się oświadczał. Ale pierścionek może kupić:D

2 komentarze:

  1. a czyje biografie są w tej książce?:d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 21 osób dokładnie:) Między innymi: dustin hoffman, danuta szaflarska, czesław miłosz, francesco petrarka, k.k. baczyński, ks. Jan Twardowski, mia farrow...

      Usuń