Jeśli masz ochotę pogadać...



Jeśli masz ochotę pogadać... to śmiało pisz na gg 6821926. Może być o pogodzie, może być o kotach, a nawet o polityce. I tylko z pozoru jestem niedostępna ;)

czwartek, 27 czerwca 2013

Mgr inż. Emilka! :)

Uff, już po wszystkim. Wczoraj jeszcze stresowałam się tym, że się zupełnie nie stresuję. Dziś rano żołądek podchodził mi do gardła, a zęby szczękały - nie wiem czy z zimna, czy ze zdenerwowania. Cały stres odpłynął w momencie, kiedy weszłam na salę egzaminacyjną i tak się rozgadałam, że kazali mi przestać ;) Dodatkowym zaskoczeniem była 5! Nie z obrony, nie z pracy, ale 5 na dyplomie! :) Nigdy nie zależało mi na ocenach, dlatego nawet nie przypuszczałam, że wyjdzie mi taka średnia... dziecko szczęścia ze mnie, bo byłam na progu 4+/5 ;) No, to już się pochwaliłam.

Po takim ciężkim poranku, mogłam sobie wybrać żelki z wielkiej, kolorowej ściany. Wierzcie mi, nawet najlepsza impreza nie dałaby mi tyle szczęścia, co nakładanie sobie każdego rodzaju cukierasów do papierowej torebki. Do tego ser pleśniowy i sok pomarańczowy - jestem w raju! 


P. oczywiście był przy mnie, nie tylko dzisiaj - kiedy już chciałam uciekać z pod sali, ale przez całą moją studencką edukację i imprezy. Nie wyobrażam sobie, co by wyszło z mojego roztrzepania i panikarstwa (oj, czasem mi się zdarza), gdybym nie miała przy sobie P. - człowieka twardo stąpającego po ziemi. Żeby było jeszcze romantyczniej, to dał mi dzisiaj kapselek od tymbarka*:


* wróżenie z kupionych tymbarków jest dla lamusów, my swoje wróżby zbieramy z ziemi :D

4 komentarze:

  1. Gratulacje!!!:)
    Daj żelkę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      a co do żelków, to niestety ładniej wyglądają niż smakują;)

      Usuń
  2. Emilko!
    GRATULACJEEEE:)
    Fantastyczna wiadomość.
    Baaardzo Ci serdecznie gratuluję i cieszę się Twoim sukcesem.

    Lasubmersion

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję :D
      I miło takie coś czytać ;)

      Usuń